Powiązane
  • Reklama na facebooku
    Reklama wokół nas. Chociaż nie zawsze odczuwamy to na własnej skórze, reklama otacza nas ze wszystkich stron. Spotykamy się z nią w sieci, telewizji, radiu, gazetach, nawet na ulicy. I …
  • Reklama w internecie
    Potęga reklamy. Nawet nie zdajemy sobie sprawy, jak wielki wpływ na nasze codzienne zakupowe wybory ma reklama. I możemy sobie wmawiać, że nas to nie dotyczy, że jesteśmy na nią …
Strony

Każdemu, kto zajmuje się prowadzeniem strony internetowej bez wątpliwości zależy na tym, by była ona często odwiedzana. Jest to szczególnie ważne, kiedy strona ma charakter komercyjny – jest internetową wizytówką firmy lub sklepem internetowym. Z tego powodu bardzo często stosuje się rozmaite techniki pozycjonerskie – ich umiejętne użycie gwarantuje nam, że strona, którą chcemy wypromować po jakimś czasie znajdzie się naprawdę wysoko w wynikach wyszukiwania. Najczęściej stosowane metody to linkowanie oraz optymalizacja kodu, często również buduje się specjalne zaplecze. W linkowaniu chodzi przede wszystkim o to, by do witryny prowadziło jak najwięcej odnośników, umieszczony na innych witrynach i serwerach. Najlepiej, kiedy otoczone są one wartościowym tekstem, stąd też tak duże zapotrzebowanie na rozmaite, niższej bądź wyższej jakości, artykuły tematyczne zawierające określone frazy i słowa, które następnie stają się anchorami, czyli swojego rodzaju kotwicami linku mającego podnieść pozycję strony.

Leave a Reply