Powiązane
  • Reklama w internecie
    Potęga reklamy. Nawet nie zdajemy sobie sprawy, jak wielki wpływ na nasze codzienne zakupowe wybory ma reklama. I możemy sobie wmawiać, że nas to nie dotyczy, że jesteśmy na nią …
  • Reklama na facebooku
    Reklama wokół nas. Chociaż nie zawsze odczuwamy to na własnej skórze, reklama otacza nas ze wszystkich stron. Spotykamy się z nią w sieci, telewizji, radiu, gazetach, nawet na ulicy. I …
Strony

Kalkulując zarobki, reklamodawcy muszą co jakiś czas wymyślać nowe sposoby reklamowe. Stare chwyty robią się oklepane, coraz mniej ludzi decyduje się na kupno danego towaru. To niezawodny znak, że przyda się coś świeżego. Śmieszna piosenka w radio, szybko wpadająca w ucho lub jakiś denerwujący tekst będą w sam raz na nową reklamę. W telewizji dla odmiany można pokazać jakąś miłą panią (im mniej ma na sobie, tym oczywiście lepiej), ewentualnie można posiłkować się sielskim obrazem typowo polskiej rodziny przyrządzającej razem obiad. Ostatnio można spotkać gadające warzywa, czy (o zgrozo!) śpiewające owce. Reklamodawca zrobi dosłownie wszystko, by przyciągnąć uwagę konsumenta. W Internecie reklamy są mniej nachalne (pomijając te „urocze” wyskakujące okienka). Migający baner można jeszcze jakoś zlekceważyć. Gorzej z tymi gadającymi, które potrafią drastycznie zakłócić panujący w domu spokój. Wszystko to skierowane jest do nas, konsumentów. Na każdym kroku ma nas zaczepiać i dawać do zrozumienia, że bez tego przedmiotu nie będziemy w stanie dalej żyć. Liczy się tylko zysk.

Leave a Reply