Powiązane
  • Praca dźwiękowca.  Praca dźwiękowca.  
    Czasami nasze zamiłowanie do muzyki jest tak wielkie, że chcemy mieć z nią kontakt na co dzień. I tak powstają nowe zespoły. Ale niestety nie każdy może się wybić z tłumu muzyków. Co wtedy …
  • Łączenie usług Łączenie usług 
    Rynek usług telekomunikacyjnych cały czas się dynamicznie rozwija, rośnie na nim też konkurencja z czego korzystają w najwyższym stopniu sami klienci. Ponieważ otrzymują oni usługi tańsze a często zdecydowanie przewyższające jakością te które dostępne były …
Strony

Media społecznościowe, takie jak facebook czy twiter są tylko jedną z form, jakimi ludzie komunikują się między sobą. Ludzie od zawsze zbierali się w grupy i media społecznościowe dają po prostu dodatkową opcję dla tej ważnej człowieczej potrzeby. A ponieważ jest to ważne dla potencjalnych konsumentów jest to też ważne dla reklamodawców. Z tym, że wciąż mają oni problem z właściwym używaniem mediów społecznościowych do celów reklamowych. Trudność polega między innymi na tym, że wymaga to dialogu, prawdziwej rozmowy. To z kolei oznacza między innymi otwartość na krytykę a z tym w firmach może być bardzo ciężko. Tak naprawdę wciąż trwa okres poszukiwań i nauki dla firm, jak zaistnieć w tym świecie. Firma chciałaby mieć pełną kontrolę nad wiadomościami, które idą od niej do odbiorców. Tymczasem to akurat jest niemożliwe. Teraz każdy komunikat może być łatwo poddany weryfikacji przez klientów. Od tego nie ma już odwrotu i jeśli reklamodawca nie jest na to gotowy powinien poprzestać na bardziej tradycyjnych mediach, w których zachowuje swoją pozycję. Traci na tym jego dialog z klientem, ale lepsze to niż dialog chybiony.

Leave a Reply