Powiązane
  • Budowa stoisk targowych
    Stoisko targowe. W rozwoju każdej firmy, mniejszej czy większej, nadchodzi w końcu czas, gdy trzeba się pokazać szerszemu gronu klientów oraz potencjalnym kontrahentom. Doskonałą okazją do tego jest udział w …
  • Pozycjonowanie www stron Szczecin
    Daj się znaleźć w internecie. Zapewne sam doskonale wiesz, że prawdą jest, iż obecność w internecie znacznie zwiększa szanse firmy na odniesienie sukcesu. Ważne jednak, aby obecność ta nie sprowadzała …
Strony

Media społecznościowe, takie jak facebook czy twiter są tylko jedną z form, jakimi ludzie komunikują się między sobą. Ludzie od zawsze zbierali się w grupy i media społecznościowe dają po prostu dodatkową opcję dla tej ważnej człowieczej potrzeby. A ponieważ jest to ważne dla potencjalnych konsumentów jest to też ważne dla reklamodawców. Z tym, że wciąż mają oni problem z właściwym używaniem mediów społecznościowych do celów reklamowych. Trudność polega między innymi na tym, że wymaga to dialogu, prawdziwej rozmowy. To z kolei oznacza między innymi otwartość na krytykę a z tym w firmach może być bardzo ciężko. Tak naprawdę wciąż trwa okres poszukiwań i nauki dla firm, jak zaistnieć w tym świecie. Firma chciałaby mieć pełną kontrolę nad wiadomościami, które idą od niej do odbiorców. Tymczasem to akurat jest niemożliwe. Teraz każdy komunikat może być łatwo poddany weryfikacji przez klientów. Od tego nie ma już odwrotu i jeśli reklamodawca nie jest na to gotowy powinien poprzestać na bardziej tradycyjnych mediach, w których zachowuje swoją pozycję. Traci na tym jego dialog z klientem, ale lepsze to niż dialog chybiony.

Leave a Reply